نکات درمانی

هزینه راه اندازی تولید میوه خشک

mivehkhoshkنگین e1685524620282

برای تولید میوه خشک به دستگاه های متفاوتی مانند دستگاه های شستشو و انواع دستگاه های خشک کن، تیکه کردن میوه ها و پوست کن و دستگاه های بسته بندی نیاز است.

هزینه راه اندازی تولید میوه خشک دارای قیمت های متفاوتی می باشد.

برای دستگاه شستشوی میوه و سبزیجات باید به صورت اتوماتیک عمل کنید و باید چند مرحله انجام بدهید،  دستگاه اسلایسر نیاز است باید آن را با قیمت مناسب پیدا کرد و به تیکه های یک اندازه همه را اسلایس کنید.

دستگاه های خشک کن برای تعداد ظرفیت بالای خشک کردن استفاده می شود و با این دستگاه می توان با سرعت بیشتری میوه ها را خشک کرد اما قیمت آن بالا می باشد.

هزینه های راه اندازی برای همه تولید کنندگان یکسان نیست و هرچه از دستگاه های بهتر بهره بگیرید مسلما کیفیت بهتری هم ارائه می دهید.

تولید میوه خشک

در دنیای امروز از مشاغل پر سود، تولید میوه خشک می باشد. امروزه افراد زیادی به دنبال راه اندازی کسب و کار خانگی و صنعتی می باشند، کسب و کارهای خانگی می توانند به اقتصاد خانواده کمک کند و باعث تولید اشتغال شود.

یکی از مشاغلی که افراد امروز استفاده میکنند،  تولید میوه خشک با وسایل کوچک در خانه می باشد و میتوان یک کارگاه کوچک خانگی تاسیس کرد که بسیار هم پر سود است.

برای تولید میوه خشک می توان چند دستگاه استفاده کرد و با حضور یک یا دو نفر یک کار خانگی را شروع کرد و میتوان انواع میوه ها را به بهترین صورت خشک کرد.

برای راه اندازی میوه خشک باید اول میوه ها را به صورت کامل بشویید و همه را شستشو داد و سپس آنها را خشک کنید و آنها را  اسلایس کنید و مرحله بعد آب گیری آنها می باشد و سپس آنها را به صورت مناسب اسلایس کرد و در جلوی آفتاب و یا روی شوفاژ یا دستگاه های خشک کن خانگی قرار داد و یک محصول خوب به دست آورد.

اما به روش صنعتی کاملاً متفاوت می باشد که باید در وان های بزرگ، میوه ‌های طبیعی را شسته و سپس اسلایس کرد و در دستگاه های بزرگ قرار داد و آنها را خشک کرد و در دستگاه های بزرگ صنعتی قرار داد.

میوه خشک خانگی

در مورد میوه خشک کردن خانگی،  اگر بخواهیم صحبت کنیم، باید یک اتاق خالی داشته باشیم که عبور و مرور در آنها نباشد مانند یک انباری از آن استفاده کرد و با به کارگیری دستگاه میوه خشک کن کوچک می توانیم داشته باشیم و میتوانیم از بخاری و یا نور خورشید و یا شوفاژ استفاده کنیم.

تمام کارها را میتوانید به صورت دستی و بدون انجام دستگاه خاصی انجام دهید،  مرحله اول باید میوه ها را به خوبی بشویید و از میوه‌های طبیعی و با کیفیت استفاده کنید،  هرچه میزان کیفیت میوه های طبیعی بیشتر باشد،؟ در نهایت میوه خشک بهتری خواهیم داشت و آنها را بعد از اینکه خشک شدن به صورت اسلایس های مرتب قطعه کنید و همه را به صورت یک اندازه جدا کنید.

بهتر است میوه ها را دسته بندی کنید و میوه ها را به صورت جدا قطعه بندی کنید و سپس آنها را خشک کنید، برای راه اندازی،  شما به یک دستگاه کوچک احتیاج دارید، میتواند ابعاد آن کوچک باشد که کار شما را به خوبی انجام می دهد و در سریعترین زمان ای برای شما میوه ها راخشک میکند. طعم بسیار خوبی دارد و اگر در جای خنک نگهداری شود تا مدت زیادی تازه و با کیفیت می ماند.

امروزه از انجا که در میز پذیرایی انواع میوه خشک ها هم وجود دارد، اکثرا ترجیح می دهند انواع میوه خشک ها را به صورت خانگی خشک کنند و با ان ها پذیرایی کنند، اتفاقا اگر به درستی و با رعایت اصول خشک شوند بسیار هم خوش طعم میشوند و برای پذیرایی بسیار مناسب هستند، فقط باید توجه داشت که بهترین بسته بندی را داشته باشند که کیفیت خود را از دست ندهند و همیشه تازه بمانند.

راه اندازی تولید میوه خشک

حداقل سرمایه ای که برای شروع کار نیاز دارید این است که باید مجوز بگیرید و از بهداشت نیز مجوز بگیرید و سپس یک دستگاه مناسب و با کیفیت برای شروع کار انتخاب کنید.

این که این کار را شروع کنیم باید اول مشاوره داشته باشید که فن و فوت این کار را به خوبی انجام بدهیم که بتوانیم دستگاه با کیفیت پیدا کنیم و مواد تولیدی با کیفیت را انتخاب کنیم.

برای این کار باید از بهترین محصولات و با کیفیت ترین میوه های فصل انتخاب کنید که بهترین میوه خشک را تهیه کنید و سپس باید بهترین بسته بندی را نیز داشته باشید که مدت زیادی سالم بماند.

انقدر باید از میوه های سالم استفاده کرد که بتوان در فصل های مختلف ان ها را ارائه کرد.

اگر در هر فصلی از انواع میوه ها استفاده کرد و ان ها را به درستی خشک کرد و در اختیار مشتریان قرار داد.

صنعت میوه خشک ، یک تجارت  پر سود می باشد.

هر چقدر  شما دستگاه مورد نظر را بهتر انتخاب کنید ، بهترین میوه خشک را تولید می‌ کنید و هزینه راه اندازی تولید میوه خشک بستگی به دستگاه و محیطی که قرار است که خود را تولید کنید دارد ، اما هر چه شما از دستگاه بهتر محیط بهتر استفاده کنید ، مسلماً میوه خشک طبیعی بهتری را ارائه می دهید که مشتریان خاص خود را خواهد داشت.

همان طور که هر تولیداتی هزینه های مختص به خود را دارد، اما باید همواره سعی داشت که بهترین دستگاه ها را خریداری کرد و‌بعد ان بهترین و طبیعی ترین میوه ها را استفاده کرد ، این امر باعث پیشرفت کار و همچنین مشتری های زیاد می شود.

هزینه های میوه خشک

هزینه های میوه خشک بسیار متفاوت است و بستگی به تولید میوه خشک دارد، مسلما هر چقدر  کیفیت میوه ها بیشتر باشد و نحوه خشک کردن ان بهتر باشد، میوه خشک قیمتش بیش تر است.

میوه ها در فصول مختلف دارای قیمت های متفاوتی هستند، مثلا میوه های استوایی از ان جا که وارداتی هستند قیمت بالاتری دارند و هرچه قیمت میوه طبیعی بیشتر باشد قیمت میوه خشک هم بیشتر است.

از انجا که قیمت میوه ها هر روز نوسان دارد و قیمت ها هر روز متفاوت است، یعنی هرروز قیمت ها تغییر می کند و همین امر بر روی قیمت انواع میوه خشک تاثیر دارد.

در هر فصل انواع میوه وجود دارد، مثلا در فصل تابستان تعداد میوه های فصل بیش تر از فصول دیگر است، در فصل بهار و تابستان تمام میوه ها تولید نیشوند و همین امر باعث می شود قیمت میوه ها کم تر باشد، اما در فصل زمستان اگر از همان میوه ها بصورت گلخانه ای و یا سردخانه ای استفاده کنیم مسلما قیمت بالاتری دارند.

در فصل تابستان ان‌اع میوه ها از جمله: گیلاس و البالو و کیوی و انگور و …وجود دارد و در فقل زمستان خرمالو و پرتقال فراوان است.

خرید میوه خشک

امروزه بسیاری از مردم ترجیح می‌دهند که میوه جات و سبزیجات را به صورت خشک و آنلاین خریداری کنند،  فواید میوه خشک با توجه به رنگ بو و طعم آن بسیار متفاوت است .

بنابراین باید در خرید میوه خشک بسیار دقت کرد، امروز از یخچال برای تامین مواد غذایی استفاده می کنند که باعث افزایش طول عمر آنها می‌شود،  اما در میوه خشک اگر فقط در جای خشک و خنک آن ها را نگهداری کنیم، مدت‌ها زمان زیادی کیفیت خود را از دست نمی‌دهند.

میوه خشک، دارای ویژگی‌های مشابه میوه‌های طبیعی می باشد، فقط آب آنها کم شده است و خشک شده است و به همان اندازه مفید است و بسیار با ارزش می باشد.

این میوه خشک ها و سبزیجات دارای طرفداران زیاد خود هستند و  با این تفاوت که فقط میزان آب موجود آن ها کم شده است ، ولی همچنان فیبر خود را دارد و باعث سیری در افراد می‌شود و همچنین باعث لاغری میشود و همینطور دارای مقدار زیادی آنتی اکسیدان هستند که از سرطان جلوگیری می کند.

یکی از بالاترین دلیل خرید میوه خشک این است که ممکن هوس نوعی میوه را داشته باشید که متناسب با ان فصل نیست، ولی میوه خشک ان با کیفیت خیلی زیاد در دسترس می باشد.

اگر در تهیه میوه خشک از مواد شیمیایی استفاده نشود کیفیت ان میوه خشک بیش تر می شود و طرفداران بیشتری دارد.

امروزه میوه خشک نگین با استفاده از بهترین میوه ها در تمام فصول در خدمت شما عزیزان می باشد و سعی بر این دارد که بهترین محصولات میوه خشک را با بالاترین کیفیت و بهترین بسته بندی ارائه دهد.

مرغوب ترین انواع میوه خشک را از میوه خشک نگین بخواهید.

میوه خشک نگین سال هاست که در این زمینه فعالیت دارد و سالیان است که با بهترین کیفیت محصولات خود را در سایت خود به فروش می رساند. شما میتوانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *